Afgelopen week vond een toeristische netwerkbijeenkomst plaats in het gemeentehuis van Huizen. Tijdens die bijeenkomst werden ook de plannen van de per 1 januari a.s. op te richten stichting Marketing Huizen uiteengezet en werd het ontwerp van het toeristisch logo gepresenteerd. Dit logo kan worden gebruikt voor tal van toeristische evenementen, maar organisaties kunnen ook bij een eventuele update van hun eigen logo gebruik maken van de mogelijkheid om het logo in te passen in dezelfde “familie”. Daarmee kunnen we gezamenlijk het “merk” Huizen als “Haven van het Gooi” steeds sterker op de kaart zetten. 

In Huizen zijn tal van bedrijven en particulieren actief bij het organiseren van leuke evenementen, zowel voor onze eigen inwoners als voor bezoekers van buitenaf. Ik geloof erin dat de bundeling van krachten voor al die evenementen tot meerwaarde kan leiden. Een eenduidige uitstraling, een professionele gezamenlijke promotie en een efficiente aanpak van de fondswerving, zijn hier voorbeelden van. 

Vandaag kreeg ik via mijn prive e-mail de vraag waarom geen aandacht wordt besteed een groots evenement als de triathlon. En dat is nu precies waar ik op reken: dat tal van (evenementen)organisaties zelf ook contact gaan opnemen, om te bezien of een gezamenlijke aanpak vruchtbaar zou kunnen zijn.     

Recommended Posts

3 Comments

  1. Het zou handig zijn als de Stichting Marketing Huizen snel het actieplan presenteert met een contactadres. Kunnen we ons melden.

  2. Tip: navragen bij de afdeling “vergunningen”, wie er zoal actief zijn.
    En een openbare introduktie laten geven door de nieuwe stichting aan o.a. deze mensen.

  3. Graag de meer gedetailleerde gegevens inzake het nieuw te gebruiken logo.
    Wij hebben er zeker interesse in, en willen om die reden meer info.


Comments are closed for this article!